Men kan vi sluta prata om hur ofta jag bajsar tack?

Exet hörde av sig idag. Skrev på fb-chatten, lite lagom spontant sådär, verkar inte lika avsiktligt som ett sms.
Senast vi träffades var på nyårsafton, han var full och dum och sluddrade fula ord. Han var trevligare idag. Lite mer sansad. Han t.o.m. skämtade lite försiktigt, hur bra mår man inte när man äter chokladbollar liksom?

Men sen påminde han mig om filmerna jag lånade av honom för ett halvår sen och fortfarande har kvar. Han undrade om det var okej om han hämtade dom någon dag, kanske imorgon om jag hade tid. Ja det är okej, sa jag. Nej, det är för i helvete inte okej.

För det första vill jag inte ha en stel såhurärdetmeddignuförtiden-konversation där båda ska försöka bräcka den andra med hur lyckat ens liv är. "Jaha, så du ska till Alanya i sommar? Jo jag ska ju till Malta, har hört att det är lite mer party där faktiskt.."
För det andra vill jag inte ge tillbaka 8 mile. Jag undrar om jag kan lyckas mygla undan den, han kanske rentav har glömt bort den? Grease, Dirty Dancing och Catwoman, ja dom kan han väl få hämta även om det sticker i ögonen. Men snälla, låt mig behålla Eminem.



Kommentarer
Postat av: N

Ta vad som helst, bara jag får behålla eminem! ;)

2010-03-24 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0