jag är full

här kommer fylleinlägget som alla väntat på.  Jag är sjukt full. J och S är ute på prommis. Jag skulle följa med dom men jag är för full. Vad har hänt ikväll. 1jag har skämt ut mig. 2. jag har skämt ut mig.  Jag är full. Tydligen har jag strulat med SS samtidigt som jag pratat om J luuuuuuust. Awkward!! Fet random på den asså. Jag är full samtidigt som jag sitter här. Själv hos S. Alla är borta. Hon släppte in mig för att jag var för full. Jag kunde inte ens följa med på promenad. Nu lyssnar jag på Regina Spektor. Ensam här i läggenheten. sSkumt. Men jag mår ändå bra. De är ju det här jag vill. Inga band. Bara mina kompisar. NU ska jag soooova. Klockan TOLv.  sjuuuuuukt. h3h3h3h3. puss puss puss. LIVET ÄR FAN SJUKT SWEET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0