En låda

Jag gillar mina anletsdrag, och min figur i sanning utan vank. När spegeln visar fram mig som jag är.
-William the poet

Resan till Melonia- utan tvekan den bästa filmen som gjorts. Den har legat gömd i min bokhylla i flera år så det var ett kärt återseende idag. Tänkte nämna min Mikro som Kipango tog upp innan. Fifaan vad han är snygg. Om han är fin, haffa. De e klart man måste haffa. De e bara å haffa haffa. Visa ord från Ison&Fille som jag tänkte följa till punkt och pricka. Så nu är det dags att inleda "uppdrag haffa mikron". Tänkte starta lite lugnt för att sedan sakta men säkert jobba mig in i matchen och köra mer och mer agressivt. Nu är frågan bara hur jag ska inleda denna operation. Den perfekta frasen sökes. När den är funnen, då kör spelet igång!

Kommentarer
Postat av: N

Du behöver en klockren inledare, ska leta i bibeln efter hjälp!

2010-03-30 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0