you are the only good thing that i have ever known

Adidas ligger i min soffa och sover ruset av sig. Skoooja, hon har bara fått en för stor dos skola. Stackars flicka, östra real tar kålen på henne medan k-torp är galet chill och har gett mig sommarlov sen i fredags.

Kvällen igår var supermysig. Chillade hemma hos Sallmander med vattenpipa och 3.5or som jag fick en riktig strandspännis att köpa ut från sleven. Jag bildade jewcrew tillsammans med Sallmander och Farrago (LA, haffarååå!). Allt var bara soft soft. Glen Coco och jag drog sedan hem till våra män, Kipango och Maroon stannade kvar och sov över (?). Fick inte det varma välkomnadet jag hade väntat när jag kom hem till Master D. Han hade somnat och jag stod utanför hans dörr och ringde ett antal gånger, innan jag insåg att dörren inte var låst och smög in som en liten inbrottstjuv. Han blev inte särskilt glad när jag väckte honom, utan höll istället nästan på att spy eftersom han tyckte att jag luktade äckligt. Va?! Trodde du gillade vattenpipa.


Idag ska mini-adidas ha bal. Vi äldre och kloka ska fixa hennes hår och smink, och supa ned henne totalt. Åh, saknar sista tiden i nian!





Matisyahu – We Will Walk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0