who needs a heaven ?

Jag käkar frukost, i min säng ligger en halvnaken dvärg. Ja han sov här igår. och nej det blev ingen middag. Men slice bjöds det på ändå, pizzaslice. Mami är borta på äventyr med pojkvännen sin så jag är själv, men jag och sova helt själv i en lägenhet går inte ihop. Så några samtal senare hade jag fixat sällskap för natten. Vi lyssnade på musik och pratade, även om jag tycker han är en aning verbalt inkompetent. Skolka min första letion, inte för att vara med honom, det skulle jag aldrig göra. Nu får jag skynda mig att avsluta detta inlägg, innan han vaknar och kommer hit. Så han inte får reda på denna bloggs existens, det vore inte roligt för någon av oss.


Kommentarer
Postat av: Mejarn

Nice inlägg! Och ja, det skulle vara förödande om tjallaren nummer 2 fick tag på bloggen..

2010-06-01 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0