I don't mind if you don't mind

Hade ett långt tjejsnack med Blondie och Adidas idag. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, men framför allt om pojkar. Om min nojja för att träffa upp det där helgstrulet, och rädslan att "binda sig".
"Ge det en chans!", säger väninnorna. Han är ju snäll, verkar fett skön och so on.
Vad känns då fel? 

  • Jag har inte kollat mer än 10 bilder han är taggad på
  • Jag vet inte var han bor
  • Jag har inte sökt upp hans syskon på facebook
  • Jag har inte googlat hans namn
  • Jag har inte sökt hans namn på ratsit
  • Jag vet inte exakt hur många år och dagar han är

Jag menar, man bör fylla minst tre utav kriterierna ovan för att vara i min intressezon. Jag leker inte svår. Inte nånstans, men detta säger väl ändå ett och annat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0