när du är som alla andra blev

Jag var äcklig igår. Äckligt full men jävligt snygg, en livsfarlig kombination. Jag var ute i skogen och partajjade med galfie och massa kulturama människor. Jag valde fel skola. Igår var en sån där kväll när jag skulle visa mig på styva linan, mina shots var brutalt stora och fick till och med boysen i villan att häpna. Jag tror jag ringde dig adidas? jag sluddrade som ett äckligt fylllo. Bestämde mig för att det var time to shape up. So I did. Kopiösa mängder vatten och mycket tortellini senare så var jag relativt klar i huvudet igen. Blev följd av en väldigt söt pojke till pendeln, vad vi pratade om är lite oklart. Vi hittade en tjej på vägen som låg halvt däckad med sin vodkaflaska i högsta hugg. HAH! jag var inte fullast.

Mötte upp Mangaz på tcentralen och ville ha mer fyllekäk men det var stängt överallt. Hoppade på tuben och träffade Master D himself. Han var mesig och vågade inte ha med sig sina bärs hem till sin fru. En riktig man står för sina bärs höhö. Nu vilar dem fint i min väska, min favoritöl var det också..

Jag tror jag har tappat mina nycklar, var tvungen att väcka mamma för att komma in. Hon informerade mig om att hon inte kunde somna om på hela natten. Drrrrrrrrrrrunk.


PS: Jag checkade bloggen ute i skogen förut, det kanske inte var det smartaste?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0