Ain't got no money, ain't got no class

Jag har haft lov i sinnet ett bra tag nu. Bott hos Kippe i fem dagar och hängt med henne i princip 24/7. Vi har gjort allt tillsammans. Planerat dagarna efter bådas behov. Det har vart underbart. Dagarna har seglat förbi medans vi suttit på livets skuta och doppat tårna i havet. Typ nåt sånt. Men nu så är man tillbaka i vardagen. Dock inte så länge till.


I mina drömmar just nu så har jag:
-kortare hår (ska klippas den här veckan förhoppningsvis. Just nu ser jag ut som nåt slags oschmakligt djur)
-mer cash (snart kommer jobbpengarna tjejer, har ringt några samtal sådära)
-brunare hy (Malta om ca en vecka, nu ska jag äntligen kunna matcha de män jag trånar efter. BROWN SUGA)
-fått tillbaka förmågan att bli redlöst packad utan att en alltför stor mängd alkohol har konsumerats (fick falska förhoppningar i lördags, men jag upptäckte dagen efter att jag faktiskt hade druckit upp all smuggelvodka. Fet fail)
-blivit en självständig kvinna som tar hand om både sitt yttre och inre. Jag har slutat röka, äta skräpmat, dricka och börjat gymma tre gånger i veckan. Jag har också insett värdet i att nån gång i veckan ta lite alone-time och vila. Jag behöver inte längre umgås med kompisar dygnet runt utan kan njuta ännu mer de gånger jag träffar dom. På helgerna eller över en fika så tar vi igen den tid vi missat.

Who am I kidding, vi stryker den där sista punkten va? LOVE MY LIFE.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0