no one on the corner has swagger like us

Fick idag min efterlängtade dejt på Aquaria. Såg hajar som matades och fiskar i alla möjliga färger, och jag ångrade mig lite att jag inte valde nv så jag kan bli marinbiolog i den stunden. Men bara för stunden. Promenerade sedan runt på djurgården och lunchade på mannens gamla prao i skanstull. Avslutade med New Moon @ my place.
Tack baby för den fina dagen!

 

Ikväll blir det slapp utgång. Luktar lite svett och har stubbiga ben men pallante duscha, bangar klackskorna och finklänningen och drar istället på mig t-shirt och converse, dissar tunnelbana för fest i Mälside. Har heller ingen alkohol utan tar istället med mig lite SB12 utifall att nån barmhärtig människa skulle bjuda på en shot. Måste ju verka nykter inför la madre.

Chuck Bass talade sanning när han sa att jag är en liten festhora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0