attentionwhore

Killar spanade in mig mer förut. Nu får jag bara kåta blickar från gamla gubbar och psykstörda män med bara ett öga. Jag har gått från att vara dregelobjekt till att vara den som dreglar. Bevis på det var igår när jag spanade in en tjejs rumpa (som två meloner innanför ett par tajta leggins som gned sig taktfast mot varandra. Omöjligt att inte kolla) och märkte att killen framför mig i rulltrappan också gjorde det. Han gav mig en uppskattande nick och en liten blinkning, typ tänkt som "niiiice ass, wadup broe!". Vafan?!

Jag vill inte vara en av grabbarna. Jag vill vara bruden grabbarna pratar om.

Så snälla killar, börja stirra ned i min urringning när vi pratar. Nyp mig i röven. Vissla efter mig när jag går förbi. Var hur sexistiska ni vill, bara jag får känna mig som en brud. En sexig brud.



Kommentarer
Postat av: N

läskigt sammanträffande eller läste du fornicators innan ? ;)

2010-06-02 @ 18:38:01
Postat av: Blondie

jag var SÅ före dom! de är riktiga copycats, såg du inte "jag har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mig"?

2010-06-02 @ 18:44:45
Postat av: N

vaa så skrev innan du läste? då är det ju läskigt. De läser väl inte våran blogg?

2010-06-02 @ 19:29:39
Postat av: mirramon

"Från och med du" hade vi också före dem höhö

2010-06-02 @ 19:30:56
Postat av: blondie

fast såg nu att deras inlägg var postat före mitt, så det råkade bara vara ett sammanträffande....

2010-06-02 @ 19:36:16
Postat av: N

jaa men ni tror väl inte någon av dem läser? de borde väl hintat om det då?

2010-06-02 @ 20:35:58
Postat av: mirramon

Nej ingen av dem läser, oroa dig inte ;)

2010-06-02 @ 23:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0