put a sock on the door

Varför blir jag sjuk? Varför nu? Tvingar i mig massa ingefära och tre olika sorters piller. Jag ska bli frisk tills imorgon, och om inte så kan jag alltid supa bort hostan. Eller nåt sånt.


Så imorgon åker vi. Vad sjuuuuukt. Jag vet inte var mitt boardingcard är. Mina päron oroar sig för att allt ska gå galet, att vi ska supa bort oss själva och våra pengar, att vi inte ska hitta till hotellet och att vi ska missa flyget. Jag försäkrar dom med "det är lugnt hörni, de andra tjejerna är inte lika losta som mig". Komiskt nog verkade det faktiskt göra dom lugnare.


Alla vill ligga på resan. Kör hårt brudar, men glöm inte kondomen. Man vill ju att det som händer på Malta stannar på Malta också. Känner på mig att jag och Den pryda tjejen som har besök av den Röda Baronen kommer bli utkörda från våra rum pga slice. Men de e lunch, vi har överseende och kan sova nån annanstans. Just put a sock on the door.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0