Sjung en sång utan ord om ljusa nätter

Vi suger på att uppdatera just nu. Det är bara för att vi ränner runt och gör så mycket skit. Eller för att vi sover bort dagarna...spillerill liksom. Så fort skolan slutar så försvinner rutinerna direkt. Vad är det för dag? Datum? Vad fan är klockan egentligen? Vet inte när man ska lägga sig. Vet inte när man ska gå upp. Har ingen jävla aning om vad man borde göra med sina dagar. I ett annat liv hade man kanske brytt sig. Tycker att lovet hittills har varit riktigt givande. Och om två dagar åker vi. Hur gick tiden så fort? Ska ta det lugnt imorgon så att man orkar vara vidrig på den klippiga ön. Sprit sprit sprit cigg öl öl cigg. Nånstans ska man hinna se till så att man ser bra ut också. Jag vet inte riktigt hur det ska gå ihop. Steka sönder första dan så att man i alla fall är brun.

Blev inget birthday-sex igår. När jag är så trött och sjuk att jag bangar på födelsedagsbarnet (som till råga på allt var mer taggad än mig), då vet man att det är illa. Somnade och missade tre samtal. Får ta igen det en annan gång. Det var ju faktiskt han som lämnade mig ensam ute på trottoaren en lördagkväll, på grund av sömn, för inte så länge sen. Så man kan väl säga att vi är kvitt nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0