update från st julians

Vi kan inte hålla oss borta från bloggen hehehe. Sitter på hotellrummet och ska strax öppna vår stulna smirnoff. Gratis är gott. Vissa av tjejerna ska våga sig på klackarna ikväll, hur ska det gå hur ska det gå?? Kommer Kipango och Adidas klara av att göra samma häpnadsväckande uppträdande med Havana Club's strippstång som gårdagens? Kommer SS ringa Mejarn ikväll igen? Kommer vi åka ut med IT-killarnas yatch imorgon? Kommer det bli slice i poolen ikväll? Only time will tell. 
 
Sköna citat från resan:

"I like your blood!"

"Alltså, om inte jag såg bra ut så skulle jag satsa på fotbollen."

"Jag måste tyvärr klippa ditt kontantkort. Stå med mig nu när jag gör det!"

"Shit vad VM flippar, vad händer liksom, vem slicar vem?"



WE LOVE MALTA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0