ung och dum

Midsommar. Fest. Penisstång. Nubbe. Små grodorna. Klamydia. Njaa inte för mig asså. Jag ligger istället hemma ensam och sjuk. Så oparty man bara kan bli i utvättade mjukisshorts och osminkad fejja.

Den sista natten dödade oss. Det är naivt att tro att kroppen klarar tre timmars sömn per natt i en vecka och sedan dygna sista och tänka att man alltid kan sova på planet. Det kan man inte. Men det var sjukt värt det, så ska inte klaga. Öl i soluppgången, slice x2, hotellfrukost på killarnas hotell (som sagt, gratis är gott), skånska pokerproffs och skolans hunk liggandes i vår säng i endast kalsonger. WADDUP BRUDAR!

Resten lämnar vi osagt.



Nya citat att lägga till på listan:

"Det här är det bästa aftersex jag nånsin haft!"

"Hoppla Pålle! -Du är inte den första som sagt det..."



Episkt.


Kommentarer
Postat av: Gandalf

Jag var visst den första, men jag hade ju droppat den tidigare...

2010-06-25 @ 23:00:49
Postat av: Blondie

aah fail då.....

2010-06-26 @ 17:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0