trött chey

Ska upp klockan sex, börjar åtta imorgon. Slutar fem också, ska tydligen ha någon jävla klassgrej sista lektionen i rålis. Yey. Jag är klassen border-line brud, dem vet aldrig var dem har mig. Kan lacka ur helt plötsligt, och ganska oprovocerat. Speciellt på "tuggarbruden" från farsta vars största idol är profeten Mohammed. Hon gör mig galen. Eller på extrem kommunismen som målar upp eutopia enligt honom själv på samhällsdebatten. Face it, skatter kan inte vara frivilliga! Eller på han som tar allt sjukt bokstavligt och blir kär och får sitt hjärta krossat stup i kvarten. Naaw nuttis då. Förlåt, men det var bara inte riktigt vad jag hade tänkt mig.




Det här kanske var lite grovt? får nästan dåligt samvete..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0