This time for Africa

jag älskar det här. Det är så här varje dag borde få vara. Det är helg alla dagar i veckan och söndagsångest exiterar inte. Alkoholen flödar och lungorna suger in rök. Men vi är mer levande än någonsin. Dansar tills fötterna värker och man är blöt av svett. Nattbadar. Första dagen på stranden. Snygga spannjorer med lite för biffiga armar. Vi har kommit fram till att speedos är riktigt jävla hemskt och det inte lämnar något åt fantasin. Träffat en Ken-docka. jag är nykter och hookar med upptagna killar, något är som det brukar iallafall. Jag gör vad jag vill med vem jag vill när jag vill. Det enda som kan stoppa mig är upptagna hotellrum och stängda pooler. Nu ska jag röka min sista cigg i mitt första paket ever. Känner mig skit cool när jag går runt med en cigg i min mun Uppdate: Tredje glaset är nu krossat, hur många kommer finnas kvar när vi lämnar rummet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0