Come here loverboy

Vilken klass går du i? Är det nice? Vill du bli brandman eller? Vart bor du? Jaha, vad tränar du?
ÄR det så? är DET så? är det SÅ?

Man är full. Har druckit drinken som är namngiven efter en själv. Vodka med öl. Chillar på skinnis med resten av stockholms ungdomar. Allt är soft och man får syn på årets span. Ni vet han som är galet snygg men ändå väldigt anonym i skolan. Man vet det mesta om grabben medans han inte har en aning om att man existerar.
Mikron.
Har tur och stöter på en gemensam kompis. Hon presenterar oss och försvinner sedan iväg med Kippe. Övertydligt. "Kom Kippe, jag vill prata med dig borta på berget". Så står man där. Lagom vinglig på benen och med en trasig påse innehållandes smuggelvodka i famnen. Jag pratar. Han svarar. Och jag säger..ERE SÅ? Hur många gånger sa jag det? Otaliga. Men jag är nöjd ändå. Har fått ändan ur vagnen när det gäller den grabben. Finally.

Kippe och jag har gjort en Slice-lista. Ska förbättras. Slipa lite på den ni vet. Här har ni första utkastet i alla fall.

SLICE E NICE

Nu är fotbolls-VM igång också. Vilket innebär 3.5:or, grymt sexiga män och kåta brudar. Jag kommer vara ett vrak efter det här. My baby är tyvärr skadad och kommer inte få mycket speltid. Men jag håller på Spanien ändå. Finns ju så mycket potential där så det räcker och blir över. Och nej. Jag bryr mig inte bara om spelarna är snygga. Jag gillar att titta på fotboll. Men det blir ju alltid roligare om man får ögongodis samtidigt liksom. Appropå det. Vad är det för jävla snack om att tjejerna ska hålla sig borta i en månad framöver? Det är ju vi som får njuta av fotbollen på riktigt. Se världens sexigaste, mest vältränade män spela den sport som vi älskar mest.
HAHA det är ni som blir ägda pojkar.


Kommentarer
Postat av: blondie

har ju redan använt den där bilden juuuu

2010-06-12 @ 17:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0