life is short, yes a midget told me that and I always felt I was fly like I had a pigeon on my back

Vad är grejen med sjukt ointressanta och onödiga statusuppdateringar på facebook? någon brud som jag förövrigt inte känner uppdaterar typ sin status en gång i minuten, och det är ju fan aldrig någon som kommenterar. Ge upp. Ett exempel: Now a shower. "loves it". Det är fan inte twitter vi har att göra med här. Jag låter som en gammal sur gubbe haha..

Mamma har köpt ett par jätteflashiga guldtofflor. Jag mobbade henne, sa att dem var tacky, "din piercing då" kontrar hon. Sådan mor sådan dotter. Nu kom hon just in och frågade om jag ville ha dem, fast i en annan färg. Känner mig elak, klart hon ska ha guldtofflor. Hon är en hippie som älskar yoga med guldtofflor. Big like. Det är så skönt när man är i den åldern att man inte skämms för sina föräldrar.



Kommentarer
Postat av: Gandalf

Jag tycker om Helen väldigt mycket.

2010-06-03 @ 22:26:53
Postat av: S

Jag tycker om Helene.

2010-06-04 @ 12:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0