Jag kommer aldrig vara en hund

Jag är döende. Mayhem med. Och Blondie.

Det är knas i orten men ändå soft på något vis. Vattenpipa och tårta på balkongen, lillebrorsan basta tolv liksom. Gav grabbgen en röding så han kan köpa sin rosa Bitch.

Beefat lite med storebror. Han tycker jag är hemma för lite. Dricker och röker för mycket och försvinner alldeles för ofta. Blir skönt att komma hemifrån.

Kanske börjar bli sjuk, kanske har lite jetlag. Enligt min nya dyngsrytm ska jag sova om typ sex timmar. Awesome.

Gårdagen var sweet. Jag och Mayhem lurade brats. Utmana aldrig hårda brudar från hooden. Blev frukost dock, han var nice. Var hardcore och plankade på typ tre nattbussar hem och efter många om och men gick vi hemåt på Hägerstensvägen. Mejarn fick håll av att promenera.

Remember- Big brother is always watching you..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0