it was really nothing

Vaknade upp och kände mig rätt frisky. Måste varit något jag drömde. Just nu sitter jag naken i sängen och garvar åt gruppen "tystnaden som uppstår när man råkar stöna hästens namn istället för killens". Inte just för att det var så kul, what's up med alla dessa hästgrupper? utan mer för att det fick mig att tänka på en stiff situation jag hamnade i en gång.

Hade pojkvän då, något jag inte provar på länge igen. Hade varit ute och festat kvällen innan, kommit hem till honom mitt i natten, rätt så full. Jag hade varit med Mr Catch.  Hur som helst har han ställt sin jävla väckarklocka på typ åtta på morgonen. Vaknar, blir fett irriterad och förvirrad. Bakis. "Erik, stäng av väckarklockan!". Min pojkvän hette Adam. Det blev en rätt stel frukost när jag skulle förklara varför jag hade kallat honom Erik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0