I'm too busy for slice

Gårdagen var nice. Middag hos Swooschen med mor, syster och Mayhem. Lyckades kanske finta bort serben ikväll igen. Han har vart ihärdig som fan de senaste dagarna alltså, fick mig att stänga av mobilen häromkvällen. Tillslut fintade han mig när han skickade fjortisthaipojken från vår gamla skola som var kär i Blondie på mig. Tydligen har de börjar hänga, ännu en anledning att inte träffa serben.

Jag var och är kluvet inställd till kvällen hos Skåningen. Jag minglade, drack min vodka, körde mitt race ni vet. Var inte hungrig så det vart ingen måltid för min del. Fick dock lägga ner mycket tid på att undvika grabben. Stort tack till Adidas och okänd söt tjej! Nu är jag inte skyldigt någon något. Tydligen var det mode mellan mig och den andre Brandmannen också. Haha, sweet. Visste jag inte ens själv.

Natten tillbringades hos Räddaren. Det var mysigt, vi fick mackor och jag fick mina selectanötter. Det är så standard det kan bli. Nu är Mayhem här och vi tar nya tag inför kvällen! Den ska för övrigt tillbringas på Odenplan. Vem vet, kanske blir bortaplan?



Vinnare av väck-VM. Congratz tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0