Dina fingrar de fumlade och min blus den gled isär

-Oj förlååt, jag visste inte att ni höll på här!
- Oj, oj, oj! Här händer det grejer
*gör tummen upp till killen i fråga*
Listan är lång. Folks reaktion när de stormar in i rummen som ett par valt att gå steget längre i på en fest.
Och visst är det alltid lite pinsamt för båda parter. Den där sekunden då inkräktaren dröjer kvar med  blicken. Samlar data typ, för framtida skvaller. Och själv ligger man där men byxorna vid knäväcken och ler generat.
Slänger ut sig en kommentar i stil med; Nej, asså det är lugnt, här händer ingeting alls..

Sen finns det andra störande faktorer i stundens hetta. Ett problem jag haft ett antal gånger är spotifyreklamen. Jag kan helt enkelt inte suga av någon samtidigt som Paolo Roberto skriker; "NU SKA FETTET BRINNA!"
Det går inte, slutar alltid med något form av skrattanfall från min sida. Föga uppskattat av dödsseriösa och kåta partnern dock. Häromveckan lyssnade vi till killens ipod. Det var nice liksom, stämningen var igång och vi kom innanför kläderna. Tills låten byts. "JUICE PRESSEN PRESSEN LÖK", liksom VAFAN?

En tredje störande faktor är det där med knepiga kläder. Jag hatar jobbiga bälten och gylfar, kan inte alla killar bara glida i mjukisar eller åtminstone klä av sig själva när de promt ska klä sig så? Senast jag hade problem med ett skärp garvade grabben åt mig. Haha, fail typ, tills han insåg att det var his lost. Jag kan ligga och bara ta, det är lugnt med mig alltså. Det enda de behöver kunna är att knäppa upp BH:n, sen är resten kirrat i stort sett. Kan dra ett exempel. Jag hade satt på mig en riktigt invecklad bustier men hylsor hela vägen uppifrån och ned. En såndär som tar ett tag för mig själv att få på och av mig. YES, tänke jag. Det blir en utmaning för mannen ikväll. Han beskådade den uppifrån och ned, och knäppte därefter helt enkelt upp den på tre röda med EN hand. Snopet.


Kommentarer
Postat av: GC

"nu ska fettet brinnaaaaa!" hahahahah så sant. det funkar liksom inte..

2010-06-08 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0