Det dansar en vilde i ett vattenfall

Midsommar. Vilken fest. Tungt att dra 160 på motorvägen med hiphop pumpandes. Tungt att supa upp alla öl, all tequila, all rosé, all nubbe och sparka en tjockis. Inte lika tungt att dra iväg med en random gambian på en äng och teasa honom totalt. Inte lika tungt med samtal dagen efter där man lovar att han ska få bo hos en i stockholm. Och definitivt inte lika tungt att man gör detta när man redan har sin lovaboy. Ingen märkte dock så det var tvärlugnt.
Uppsala is the shit.
Whats up med att killar alltid däckar när jag är sugen? Jag sitter här och modar och ni går och somnar. Alltid samma jävla visa. Beror det på att jag inte ger de rätta signalerna? (det kan det ju för fan inte bero på, jag klistrar ju som en jävla parasit) Beror det på att jag helt enkelt inte är tillräckligt lockande? (haha no way).
Nej men asså, jag behöver svar. Och det fort. Saker och ting behöver ändras på den fronten.
Nu ska jag sova. Stockholmsveckan har dragit igång. Satsen är här och har somnat. Kakan och Pokémon har somnat. Den andra pojken har dragit. I'm all alone.
Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0