äckel

Börjar med utspring, jag börjar nästan gråta för jag är blödig. Efter två minuter på flaket är jag dränkt i öl. Jag dränker natursnyggingen i öl och drar av honom tröjan. Stannar i humlan och kissar, weiii tjugo aspackade brudar i buskarna. Hundra bilder på mig i olika kinesers kameror.

Hoppar av på tcentralen. Mayhem och hughoe röker på tuben, why? vidare till Slussen. Springer in och vrålar att jag måste kissa. Hittar en Rodrigo som tydligen jobbar där, han langar paj och Mcfeast. Du är min bästis <3 (fast du sa till kakiz att jag var fett dräggig, okej det är sant)

För packad för att följa med på mottagningen så jag sätter mig i gräset och chillar lite sådär va. Farbror blå kommer och vill skjutsa hem mig. Jag totalvägrar och sluddrar att det är ju fan baaaaaara tre stationer, det är luuuuunch va. Flyr i panik.

Träffar skolans modebloggare på tbanan hem och guidar honom lite i axaN då han var nyinflyttad. Langar mitt nummer och han säger att vi ska ut ska ut och klubba. Så fort jag är 18 babe! kan bli så att jag råkar bli det i sommar.

Pratade tydligen i telefon med daddy, minns inte ett smack av det. Klipper upp mina converse när jag inte får upp dem. Vilken snilleblixt! Däckar sedan i sängen i tre timmar, helt färsk.



Träffade just en snäll chey på tbanan. Hon sa att jag var en så himla mysig tjej och skänkte mig massa mobilbling och grejer. Hon sa att jag inte skulle vara ledsen med, och jag lovade henne. Hon trodde jag hade gråtit för mina ögon var så röda, sanningen är ju att jag är bakis och helt sliten. Fan vad jag inte förtjänade det där.

Skolavslutning imorgon wawa wiwa! kanske käk med brudarna på texas longhorn imorgon. Jävligt saftigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0