you are messin' up my mind

Känner mig svag. Ska natursnyggingen flytta till Irland i ett år eller driver han med mig? ångest för att jag drog hem italienaren, han kände ju natursnyggingen. Natursnyggingen är misstänksam, det är fucked up. Jag gillar inte ens italienaren, han var fett oskön. Damn.

Inte hört från han i helgen, men han la till mig på facebook. Jag har inte heller hört av mig. Kanske langar ett bootycall fredagnatt om jag känner för det. Är inte direkt den som tycker att killen ska ta första steget.

Han det var mode med fast ändå inte hörde av sig, tyckte jag skulle följa med till emmaboda och ville ses för att återlämna ett klädesplagg. Jag är på. Jag behöver vad jag kan få. Och jag ville faktiskt åka till emmaboda redan innan!

Mitt ex har flickvän. He's movin' on up. Good for him.


Kommentarer
Postat av: Gandalf

JAG SITTER PÅ BALKONGEN I MIN FAVORITLÄGENHET, PÅ MIN FAVORITPLATS PÅ JORDEN MED UTSIKT ÖVER HAVET SOM HAR SAMMA FÄRG SOM MIN RING FRÅN INDISKA FÖR 79.50 PIX OCH FRAMFÖR MIG PÅ BORDET STÅR EN ISKALL CORONA. JAG HAR MIN MOSTERS DATOR OCH ÄR UPPKOPPLAD PÅ ETT OKLART TRÅDLÖST NÄTVERK SOM SPELAR MIG STÄNDIGA SPRATT. IGÅR FIRADES SPANIEN MED TVÅ MOJITOS, TRE ÖL, EN STRAWBERRY DAIQUIRI OCH MAMMAS FÖDELSEDAGSCHAMPAGNE. SEN VAR JAG FULL MED MINA KUSINER, SEN VAR DET LITE AWKWARD DAGEN EFTER...JAG FLYTER RUNT PÅ MIN NEONROSA LUFTMADRASS DAGARNA I ÄNDA. JAG GÅR I TANKAR OM ATT KÖPA ETT PAR LITE DISKRETARE MEN ASSOFTA HIPPIEBYXOR. JAG KOMMER SE VM-FINALEN I GERONA. DET ENDA MOLNET PÅ DEN BABYBLÅ STRÅLANDE HIMMEL SOM FÖR TILLFÄLLET ÄR MITT LIV ÄR ATT JAG INTE KAN LOGGA IN PÅ FACEBOOK. NU BÖRJADE PRECIS EN FET SNUBBE MED DREADS SPELA FLAMENCO NERE PÅ GATAN UNDER MIG, HAN ÄR OTROLIGT TUNG.

DEN HÄR LÅTEN ÄR EXTREMT CATCHY:



http://www.youtube.com/watch?v=d7vBrmRKgTo&feature=fvst



PEACE LOVE AND UNDERSTANDING HOMIEZ! NÄR JAG KOMMER HEM ÄR DET ÖPPET HUS I MITT PALATS PÅ ASPUDDENS GRÄDDHYLLA.

2010-07-08 @ 16:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0