when i think about you i touch myself

Jaha. Så blev man lämnad av både Fruwie och Master D. Städa och gymma framför att hänga med mig, har de inte lärt sig att prioritera? Jag åker ju imorgon. Det suger. Blev inkallad en dag tidigare eftersom jag är färsk och behöver skolas in. Jag har ett kul liv att vänta en vecka fram över.

Vill utnyttja sista kvällen till max, men vet inte hur. Har huset för mig själv men är inte särskilt taggad på att styra. Det softaste vore att bara dra ihop ett gäng och typ chilla galet med typ film och svull. Och sedan äta middag hela natten lång med mannen. De senaste dagarna har hungern varit omåttlig, vilket både har skapat trevliga måltider men även lite oro. Hur ska jag klara mig en hel vecka?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0