We never messed around with discipline

Jag vet att det typ är förbjudet att klaga på det här vädret. Men ändå. Det är sjuuukt lökigt. Lider med alla festivalfjantar, rätt så svårt att hålla sig fresh i det här vädret. Tackar gudarna för brun utan sol <3

Soft kväll igår, förar rejält hos mayhem och drar vidare till ekensberg där musik-hitler himself håller partaj. Träffade en rätt så gullig kille. Nu är det ännu läskigare att röra sig i mitt hood, tiderna när jag går ut osminkad i mjukisar är över. Man vet aldrig vem man träffar. Han ville dra hem till honom men jag avböjde, jag är typ inte hemsläpsmaterial. Tog ett dopp topless och hoppar på nattbussen.

Hookar upp med djungelpojken, klasse och någon oskön grabb. Hungern var olidlig. Har aldrig haft såna fyllecravings förut. Mayhem vägrar ge mig mat så ensam ger jag mig ut i gryningen på jakt efter något ätbart. Klasse kutar efter och erbjuder skjuts, han var min bästis den kvällen. Vad är grejen med att donken i skanstull OCH medis stänger fyra? det är fan lågt. Springer i panik in på kebabkungen som håller på att stänga. Kastar fram 50 spänn och langar min mest desperata blick. Kebabrulle 5 på morgonen=sjukt nöjd pokémon.

IKVÄLL KÖR VI IGEN! SÅ JÄVLA FLIPPADE BRUDAR ASSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0