Shut up and sleep with me

Fick ett meddelande från min käre idol. Han undrade var jag var. I Sverige, på månen? Lyckligtvis var jag hemma och vi bestämde att ses. Det var ju ett tag sedan liksom, han skriver mest bara låtar hela dagarna säger han.

Tog min bräda och åkte helt enkelt dit. Allt var liksom i sin ordning, vi åkte lite longboard. Snackade lite, valde bilder till hans skivomslag. Hängde, åt lite. Hamna i soffan, snacka. Jag teasade lite, han med- och inget mer(!)

-Nej, asså det känns fel att vi bara ses och har sex. Vi kan väl hänga lite mer, typ? Han sa det på ett plågsamt vis, typ. Som om det vore för min skull.

Say what? Know your rights! Men allvarligt, hänga.. Okeeej, tänkte jag va. Fine for me liksom.

-Asså, det är ju väldigt bra sex och jag vill fortsätta så.. men ah. Du får bestämma. Du är yngst.

Vafaaan, blev detta någon åldersfråga nu också. Hjärnkontoret i högvarv men jag lät lusten tala. Inget jag ångrar så att säga. Hähää..

PS. Han vill dinera utan gummi, typ sjukt taggad. Vill veta om jag är testad. Jag var testad tills jag blev otestad för några dagar sen och nu måste jag testa mig igen. Waste. (Eller inte, det var fan asvärt. Men kanske inte en könssjukdom.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0