där var du och där stod jag

Osoft att det bara är fula människor med typ joggingskor och hawaiiskjortor som raggar på mig på redline. Aldrig någon sexig, svettig fotbollskille med en rumpa som ett bowlingklot. Men såna är ändå fett osköna, hehehehe...

Vaknade upp hos serben imorse med maroon och kakiz. Jag var sur för att han hade snarkat hela natten och han var sur för att jag hade smittat honom med min aidshosta så att han snarkade. Tidigare på kvällen hade vi hängt med lite kulturamapeople, det var rätt soft. Kakis babysis var där och även den där killen hon hade haffat några helger tidigare. Han var fett indie och arty, det väger tungt i dem där kretsarna har jag förstått.

Han jag trodde det var mode med hade mode med en annan. Kefft. Hon är mycket mer inidie än mig, buuuu you whore! Ska också skaffa sideshave och piercing i hakan. Men han har min jacka, och jag vill ha tillbaka den. FAKTISKT!





Vem styr skeppet i kväll då? mayhem såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0