You got what I want

Jag är sjuk. Alltså inte sjuk som förkyld om ni förstår vad jag menar. Sov 1,5 timma inatt. Gick i skolan 9-17. Har hållt igång hela dagen och är pigg. Sebban tycker jag ska söka hjälp.

Jag kan inte sova. Jag vill sova.

Lärde franskläraren ett nytt ord på lektionen idag. Hon är sämst och ska också till Boden över jul. Random.

Idolen skrev idag. Lite som förr fast jag avslutade det ganska snabbt. Innan det blev stifft och samtalsämnen tog slut. Innan någon sa nåt fel. Drog över honom till "black list" i sällskap med Bajenmannen.

Tydligen ska jag och Italienaren servera alkohol på hans mors jobb nästa helg. Bara vi två. Jasså. Lite cash i handen är väl aldrig fel vaaa..

Teddy Pendergrass – Only You (Re-Recorded / Remastered)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0