We all live in a yellow submarine

Äntligen kan man andas. Ledighet i tre veckor nu! Fantastiskt, kempegrejt osv..

Inledde lovet med fezt avec Italianon. Det var lagom nice men lite för mycket esteter och tjejer jag tror han hade förflutet med så att säga. Soft att få träffa lite av hans vänner. Mindre soft att man tappa luren i snön nånstans i Stuvsta.

Fick min julklapp. En tesil i form utav en gul ubåt (ja Tellie, en sån fin som du fick!). Bästa julklappen till en sån som jag ju. Vad ska man ge honom är frågan?

Också lite gossip. Allas vår käre idol har blivit anställd som... pampampaam.. musiklärare på KGY. Helt jävla in my face som vanligt då. Dessutom hör han av sig till mig hela tiden. Vad är grejen?


Kommentarer
Postat av: Mirramon

hahaha vad sjukt! synd att jag inte har musik i år ;)

2010-12-19 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0