so dope

Precis! Nu är det jullov. Det går inte av för hackor.
I fredags blev det chill i gröndalsskolan med sällskapsspel och sköna grabbar. Illa som fa-an att vi knappt klarade av frågorna i "Sverige junior". Björnen var nog sämst, men det kanske blir så när man har en extra stor ostbåge som spelpjäs. Den framtida krymplingen var ovanligt taggad på att träffa Gunnar. Fightern skulle åka till militären men inte ligga.
Saturday. Planen var att dricka upp vodkan och sen se om det hände nåt. Det gjorde det inte. Det enda var en sketen lokalfest i fruängen. Tur att vi inte kunde komma dit, såg idag på fejan att 95:or från min förra skola var där. Fjortisfyllor..
Jag, blondie och kippe drog helt enkelt till pizzan och drack te.
Satsen ringde. Precis när jag uttalat mig om att jag inte vill ha en grabb. Han ville ses. Jag ville till Blondie och sova.
Softar på stationen i slussen och vem står där om inte den röde. Han var trevlig. Och glad.
Båda pöjksen hör av sig idag.
"Varför träffade du inte mig igår?" / "Det var kul att träffa dig igår"

Jag vill gitta från lägenheten nu. Pallar inte löka i sjöstaden en hel natt.


Kommentarer
Postat av: Vem?

Vem är militären?

2010-12-20 @ 16:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0