Min förlorade värld




Imorgon börjar lovet. Jag vill vara uppe sent, bara för att jag kan liksom. Vore fett äkta att vara helt död sista skoldagen. Det är 47 dagar kvar nu tills ni ska ta min alkohol oskuld. Även om jag är sjukt taggad måste jag erkänna att jag är lite nervös. Nykterist Nike kommer att dö fort hårt och brutalt. Nykterit är en liksom en del av den jag är nu och hur jag identifierar mig. Kommer vara annorlunda att se allt med era ögon. Vara i era skor. Att istället vara den som blir omhändertagen.

Fyllekäka på riktigt, vakna upp bakis, ha minnesluckor, läsa gårdagkvällens sms som man inte minns att man skrivit, fyllebooty call och att gå från tusen till att däcka i en tvättstuga. Det är så mycket jag har missat. Eller kanske inte, jag känner mig hyfsat vild fastjag jämnt och ständigt är nykter. Jag har bara upplevt allt från en annan synvinkel. Med kontroll och minnen från kvällen innan. Men snart kommer jag förrenas med er i en stor fest!



Min första droppe alkohol ska vara en body shot från Mejarns mage, det har jag lovat dig och det är du värd bruden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0