Moments of ecstasy

Övernattning hos Pizzan igår as usual.
"Jag kan hjälpa dig med matten!"

Fantastisk hjälp och en otrolig inspiration då han för exakt ett år sen fick IG på detta prov i denna kurs och bytte till sam. Tänk, om han vart bra på matte skulle vi aldrig träffats. Och jag kanske hade blivit godkänd.

Vad säger ni, ska man gå tillbaks till KTH-killen?

Det blev inte mycket matte i alla fall. It's all about chemistry. Hehe.

Har lärt mig de två sätten att hålla honom vaken eller få hans uppmärksamhet över huvud taget;

 1. Säg någonting viktigt. Typ att jag tycker om att vara med honom. Han blir glad och vill prata mer.

 2. Flåsa honom i örat. Lite stön. Han blir kåt, då måste man ligga sen. Annars blueballs= no funny.

Alternativ ett är ganska lätt och det funkar oftast. Dessutom brukar han glömma vad man sagt på morgonen och då kan man ge honom dåligt samvete.

Nackdelen med alternativ två är att man alltid blir väldigt mätt efter middag med honom. På tok för många av dem fixar jag ju inte på en och samma kväll.

Nej, nu har jag varit otrogen mot Jane Austen på tok för länge. Det är henne jag tillbringar natten med..

"Det är en allmänt erkänd sanning att en ogift man som äger en stor förmögenhet måste vara i behov av en hustru"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0