Ya dig?

Jag lovade ett fett inlägg..det får bli lite halvdant!
Klar med matte C. Klar med höstterminen 2:a ring. Känns helt ok.
Dirr hem och färga utväxten, måla naglarna, busa. Nu börjar ett nytt liv. Okej, om tre dagar. Same same.
Ja!
Tre veckors lov. Livet som det brukade vara. Som Pokke så sant påpekade; när det inte är skola så har man inte ångest.
As simple as that  lixxxom.

Lil Wayne – Right Above It - Explicit

♥ Blir det bastu och isbad ute i Hustlehooden i helgen? Det skulle va fett.

♦ Kommer jag ha råd att leva på jullovet? Är pank nu, har inte köpt några julklappar än, får S-bidraget 21:a vilket innebär panikgöraslutpåpengarna genom att inhandla paket, jag har typ ingen släkt och vet redan att jag kommer få min kära HTC från mamipapi så inga cash den 24:e.
Sprit? Cigg? Mellandagsrea? Nyårsutstyrsel?!!
KNAS!

Tanken på att söndag inte kommer vara en sån dag gör att jag älskar allt och alla.


Kommentarer
Postat av: S

Önskar jag kunde andas ut. En natt med Jane Austen och sedan är jag fri.

2010-12-14 @ 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0