Ciggdejt

Don't panic nu.
Men
Imorse vaknade jag upp hemma hos Q.

Två sömnlösa själar klockan fyra på morgonen som skulle splitta en cigg. Blev snart fem cigg. Följa till centrum blev snart till parken blev snart hem.

"Jag lovar att inte stöta på dig. Har en madrass på golvet som du ska slagga på."

Pratade om livet i största allmänhet. Livet efter gymnasiet som verkar åh så lockande. Lite om hans flickvän och om Italienaren. Varför jag inte kan sova.

"Det är ändå rätt kul och sneaky att vi legat"

Blev nerbäddad och lyssnade lite Eldkarn och Dileva. Sömnade sött och kilade hem runt tio. Detta skulle vara vår lilla secret. Rädd för rykten som ej stämmer.


Kommentarer
Postat av: H

say whaaat, varför berättade du inte detta för mig i tele???

2010-12-12 @ 22:57:51
Postat av: S

Du behövde plugga matte ju!

2010-12-13 @ 00:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0