si, lo so che non c'e luce in una stanza quando manca il sole..


..se non ci sei tu con me. Den här är mäktig och får mig, trots att man borde vara bitter som alla andra, att må jävligt fint. Italienska är vackert. Inte lika vackert när Italienare snor mina kompisar..
Nä sorry, det där var onödigt. Jag gillar honom.
Jag borde ju ha skrivit om helgen. Men som fightern sa, jag växte. Och fick rulla tunga.
Även fast det är äckligt att frysa och inte vackert att vara likblek så diggar jag livet. Snön och min feta mattebok får mig konstigt nog inte att vilja begå självmord. The lack of friends och fester gör mig inte deppig.
Att fejka att man är deprimerad är en ovanlig åkomma.
Jag ska köpa en fet jacka och en nyårsklänning. Är typ egentligen jävligt taggad på att glida omkring i en stor hoodie och sneakers på nyår. Bryta trenden kanske?
Är det märkligt att ge sig själv komplimanger? Jag tycker typ att jag är en bra vän till mig själv.
Du ställer alltid upp, jag litar på dig och ditt omdöme, du får mig att må bra, du är smart omtänksam och rolig. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket.

Är jag osmaklig nu?

Kommentarer
Postat av: S

Lack of friends? Vad snackar du om tjejen.. det är inte så att vi har gjort slut. Jag råkar bara leva ett hustler life där sälja bilar är en av mina vardagssysselsättningar. Zorri Zorro puzz zeeya tomorrow

2010-12-02 @ 02:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0