För Allt som flyger upp måste landa till slut

Skum Lördag. Träffade själv hela vårt gamla efterfests gäng igår på tuben. Tolio var den enda som var full. Frodo satte sig brevid mig. Tolio babblade om att vi skulle hooka, att han skulle haffa mig. Och när jag vänligt tackade nej kollade han oförstående på mig och la kvällens skönaste kommentar: Men jag är ju 91:a!? Han underhöll mig och resten av grabbarna hela vägen till MariaT.

Jag mötte sen upp Mejarn, Pokémon, Blondie och hennes man ovetandes om att vi skulle till samma stället som Frodo och gänget. Gick ganska bra ändå. Frodo hade tydligen fixat mitt nr från Cookie till sig själv och Tolio. Jag raderade hans. Han tyckte jag skulle slå Tolio en signal senare
Efter igår har jag börjat sakna igen. Tänker på allt vi sagt.
Varje gång är som den första, även om det är över nu.

'' Jag är verkligen attraherad av dig''

Vad skulle hända om du inte hade henne?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0