anywhere i lay my hat

Jätterandom kväll igår. Började med en kortslutning i kommunikationen om resulterade i att jag hamnade hemma hos Pokémon utan Pokémonen. Lite skönt häng med tha yogamama. Hoppade i min förvirring på tuben där jag till slut fann Pokémon och Maroon. Hittade även Master D på vägen som vi plockade med oss. I maria träffar vi en hysterisk Adidas som vet vilka som ska till samma ställe som oss. Blir det stelt eller blir det stelt?

40 spänn för en öl svider när man inte är van vid kroglivet. Men det var en kul men väldigt konstig stämning. Blir utfrågad om Frodo med Master D bara några meter ifrån mig. Walesflickan blir utkastad precis när hon pratar med the old slice. Lusten är sjukt full och skriker att jag ska stila upp mig. Plötsligt kommer den lille iraniern och nigerianen förbi.

Hur fortsatte det? Vad gjorde min förlovade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0