Recovery

Ofta jag gråter till Beverly Hills 90210. Har jag gått och blivit blödig igen?
Igår var jag och nojarn lite deppiga. Det löste sig med hjälp av varandra och tecken från ovan. Vi ska i alla fall aldrig sätta oss på den där bänken vid WC igen.
Jag drömde om spindlar inatt. Googlade självklart och det visade sig vara lovande. A bright future lies ahead.
Ikväll vill vi festa. Ett snabbt besök till orten och sen är man redo. Ska dock inte bli en repris från i tisdags. Kände mig förnedrad när jag blev utkastad från Snaps innegård. Jag försökte ju inte ens komma in! Buhu. Blondie fick sig ett gott skratt när hon hörde det i alla fall och det kändes ju behövligt.

Eminems nya album är för övrigt thaa shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0