bara så ni vet...

Charterparty.se är en osmaklig sida, hur låter inte det här liksom: När man kommer hem från sin tokpartyresa i medelhavet vill ni säkert dela med er av era egna bilder för att visa hur mycket ni röjt i solen ;). Sen så finns det olika kategorier, typ ayia napa, magaluf, sunnybeach, kos. Snuskigt.


Det är jobbigt att vakna upp av att man hostar och är blöt i hela ansiktet. Det var snor. FML.

Jag trodde jag såg Thomas Von Party klockan kvart i fyra när jag var på emmaboda, men han var tydligen för full för att spela. Känner mig otroligt blåst! Thomas Von Party verkar ju vara en grym snubbe, bara tiden liksom! kvart i fyra (på morgonen) Riktigt rave!

Jag vill heta Bobby Jean och vara döpt efter en bruce springsteen låt. Det vore ju bara ofantligtextremtmegacoolt.

Mycket snart är det två år sen vi började i nian. Tiden när man endast kunde tänka sig en fotbollspojke med sexpack och björnborgkalsonger är över.

Om jag fick chansen att hoppa bungyjump skulle jag göra det, jag behöver lite spänning här i livet. Haha jag lät som typ Bridget Jones. Söker spänning i livet genom att hoppa bungyjump. Inte för att hon skulle våga det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0