Alla fick bada, ingen fick ligga

Jag är back on track. Jag lovar. Det är ju rent utsagt skamligt och ett slöseri på en massa intressanta händelser att inte dela med mig av dem. Kommer komma fler random inlägg där ni får veta vad jag faktiskt haft för mig dessa veckor av tystnad.

Denna helg alltså. Avskedsfesten som Bridget nämnde. Det var soft, hängde lite med killen jag vill ha mode med. Vet bara inte när vi ses nästa gång, han blir åtminstonde kvar i landet till skillnad från en annan natursnygging (och ja, Blondie. Det finns fler natursnyggingar än du tror!)
Annars softa jag med mitt rödvin (sista gången jag ber victory kirra alkohol åt mig) och åt nachos som festvärden försåg mig med. Soft med lite service och hemmagjord guacamole.
Pokémonen fick sitt plaskande i poolen med han från det periodiska systemet och jag blev dåligt analyserad av en granne med glasögon. Tydligen hade han kört "the game" på mig fick jag veta av killen jag ville ha mode med dagen efter. Ha-ha, fail!


Match idag. Vi var grymma, skönt med vinst brudar! Sen softa man med Blondien och Mejarn efter. Självklart ska man stöta på Snygg-D, ofixad som vanligt. Världen är elak..

Hur som helst soft kväll med de brudarna på balkongen med snack om vårt nya liv, hur jag ska klara hösten och ett antal projekt vi planerar att dra igång. Det ska bli soft. Vi ska se till att allt löser sig.

PS. 4 månader till jul! Det är ingeting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0