Last day of my life

Har lite tid över såhär på morgonkvisten. ovanligt. Sitter hemma hos Blondie eftersom jag hade glömt mitt smink hos henne. Första skoldagen coming up och då kan man ju verkligen inte gå osminkad. Blondie ligger och sover med mannen och jag sitter här och försöker slå ihjäl lite tid (25 min). Man vill ju inte vara i skolan tidigare än nödvändigt.
Skulle vara ganska kul om jag också gick in och la mig. invita totalt. - aa fast nee

Kände mig härligt grabbig när jag ställde in dejten för att kunna se på premier leauge. Soft. Medan jag tidigare hade varit jävligt kvinnlig och fejkat The big O. Lite credd måste man ju ge grabben så hans självförtroendet inte vissnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0