I'm the life of the party

Jag är på vippen till att bli alkoholist. På lördagen dricker man 3.5or mitt på ljusa dan bara för att hålla kvar fyllan. Dricker två glas vin på kvällen på grund av att man är bored för att sedan somna klockan 22.00. Avslutar söndagen med ett glas vin bara för att det finns kvar. Och nu sitter jag här. Tisdag klockan 13.10 med ett glas vin i handen. Ska åka till skolan närsomhelst.
För det första: Jag dricker vin. När började jag gilla det?!
För det andra: Varför dricker jag ett glas vin innan jag ska gå till skolan?!!!

Fick höra senast igår av min fafner att han inte var orolig för min alkoholkonsumtion. Oh, if he only knew..



Heading the wrong direction


JAG ÄR GLAD!

Kommentarer
Postat av: S

Måste nog påpeka att det värsta med hela situationen är faktumet att du INTE dök upp i skolan.

2010-08-31 @ 19:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0