Aint that some shit?

Jag vill åka roadtrip genom staterna i en öppen chevrolet impala tillsammans med killen som är sådär perfekt dräggig/manlig och som "gör mig svag".
Jag vill ha en box vitt till helgen.
Jag vill att löven ska bli gula och att det ska vara frost på marken.
Jag vill bli 18 (alternativt skaffa falskleg).
Jag vill åka till Berlin på höstlovet och gå på trashiga undergroundklubbar.
Jag vill ha mikron.



Jag ska ha mikron. Våra klasser ska nolla tillsammans. Vilket innebär att jag hinner förbereda mig, det finns alkohol och jag har nästan hela natten på mig. Enligt min och Blondies nya trash-glamour-livsstil så ska man ju ha lite drama och inte backa för att inleda stormande romanser eller ragga på den där killen man har spanat in ett tag. Det gäller att hamna på samma efterfester eller fyllekäkställen.
Man ska också ha feta kläder, alltid hinna vara social (viktigast på bakisdagar), äga skolan och never ever ha tråkigt. Dricka lite mer nice alkohol än vodka (det kommer dock alltid vara findricka för mig). Mysiga middagar och High Heels. Den här hösten kan bli mycket episk. Eller, ursäkta mig, SKA bli mycket episk. Suit up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0