you got a feeling that you can not hide

Oj oj oj...Snacka om att jag hade kunnat göra bort mig. Min duäralldelesförsnyggförmigochviharbaraträffatspåenfestisomras-pojke jobbar ju som bekant på en kiosk här i stan. Har tänkt hälsa på där ett bra tag men alltid hittat mer lockande saker. Det hade kunnat bli riktigt awkward annars. Tydligen har killen haft flickvän i snart tre veckor. Tack Facebook, du är en lifesaver. Nej men seriöst, hur pinsamt hade det inte vart om jag kommit dit intrippandes utan en aning. Faktum är ju att han bad mig hälsa på innan han skaffade brud. So he has done nothing wrong. Det är no hardfeelings om man säger så. Jag blev bara riktigt skakig över tanken på om jag hade hälsat på. Han är ett riktigt kap och det är fetnice att han skaffat tjej. Jag är faktiskt själv överraskad över hur lite jag bryr mig. Man har definitivt blivit en annorlunda dam än vad man var för ett år sen. Mina prioriteringar och glädjeämnen är heeelt annorlunda. Och det är softsoft! LG. Life's good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0