When the drum goes bang bang bang

Vaknade klockan elva av min mobil som ringde. Var är alla, varför är jag i min egen säng? Illa
Det var Blondie. Hon meddelade att de inte ville störa mig så sent igår natt och våldgästade Big Al istället. Hon skulle jobba. Hon hade ångest.
Adidas kom över på lite chattroulette. Givande, vi fann allt mellan porriga fransmän och mastruberande tanter. Blev helt skadade efter och trodde att busschaffisen skulle dra en; "hi, where u from?" och vi höll på att nexta en kille i busskuren. Men det var nice, lekte runt i mina heels och nallade lillebrorsans påskgodis.
Sedan bar det av till hennes place där det bjöds på middag och en delikat men alldeles för stor efterrätt. Insåg att jag hade väldigt bråttom men bussen gick inte, what to do? Jag tog mig dit till fots helt enkelt, springandes.
Väl framme vid Teleboboplan med andan (och efterrätten) i halsen stöter jag på Big Al utav alla människor. Lite förvånad att se mig. Lite bitter för det oanmälda besöket av två blondiner mitt i natten.
Filmen var sådär. Jag somnade, Putte var vaken. Blondien somnade, Dippe var vaken. However, jag hade en axel att sova på till höger och ögongodis till vänster. Hähä..
Min chattrouletteskada blev befogad då jag bestämde mig för att kila ner till sleven för en halvmåne. För att slippa ta jackan tog jag garagevägen ut. Hör suspekta ljud och ser ett par ha sex på en bil i mitt garage! Tjejen ser förlägen ut och jag går vidare, förstår inte riktigt om det hade hänt eller bara var vardagligt cybersex. Livet är bra konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0