walk idiot walk

Känner mig nästan FÖR duktig. Jag har arbetat sammanlagt 12 timmar idag och ändå ligger jag inte död på golvet. Fast tillräckligt pigg för att dra på fest var jag inte, så det fick jag tacka nej till även om det lockade. Antagligen smartast när jag ska upp 8 imorgon också. Herregud, jag är ju typ den perfekta människan! Om man bortser från självgodheten. Kanske. 

Det var himla underbart att träffa flickorna idag och uppdatera den nyligen hemkomna Maroon om veckans alla märkliga händelser. Hur man switchar på bästa sätt, möten med Mowgli och otillräckliga sms från inkompetenta män. Eller ska jag säga pojkar? Nu väntar vi bara på att The Much Loved One och min bajenbrutta ska komma hem så blire ju helfestligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0