We haven't had that spririt here since 1969

Har haft en duktig dag. Stod med Olli och vinkade av Dolly för hennes avfärd till Bonnie Tylers och alla slottens land. Sedan vandrade jag helt enkelt hemåt, själv. För första gången på väldigt länge.
Var tvungen att hitta ett tidsfördriv och vägde mellan att låta mig plågas av mina tankar i min ensamhet, eller vårstäda. Det sistnämnda kändes helt klart mer lockande och framförallt mycket mer effektivt!
Så när jag var mitt uppe i att städa bort vintern som bäst ringde mobilen och det var.. KTH-killen, tadaa!
Han bjöd mig och mina väninnor på en fest ikväll så dit lär det väl bära av ganska snart. 
Jag är liksom nedstående skribent inget vidare taggad på att festa ikväll. Hennes förslag föll mig mer i smaken, och egentligen. Jesus förtjänar väl att firas, med tanke på hur mycket han haft sig de här dagarna kan vi åtminstone unna honom en dag. Vad säger du, heliga kristna Madonna?

Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch är Wales och Storbritanniens längsta ortnamn, men bara världens tredje längsta ortnamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0