Now them butterflies in my stomach won't stop stop

Börjar om 20 minuter. Med ett prov. Som jag skulle kunna klara med minst VG. Fast nee asså jag skiter i det va? Yep så får det bli. Sitter och lyssnar på J-Bieber istället. Killen är ju "bästa pojkvänssubstitut" som Kakan så fint la ut det. Vi klarar oss med vårt macmode på helgerna om vi får tänka på honom så länge. Apropå helgen då, som är det mest intressanta att läsa om i denna blogg, så finns det inte mycket att säga. Fredagskvällen innehöll sömn sömn sömn. På lördagen fick jag spela match av en mycket märklig anledning. Sen arbetades det. Kvällen spenderades på mysig tjejmiddag hos Brittan, förvärming hos mig, sen bladning till en keff fest i Lilje för att bara minuter senare dra tillbaka till mig för efterfest. Den blev väl..sådär. Kultingen var en boring kille. Han hälsade inte ens. Kastning på direkten helt enkelt. En tidigare frukost och en annans lunch kom dit pårökta och däckade i brödernas sängar. Sen fick väl några tjejer det rajtantajtan men det är deras historier.

Lite små noteringar från mitt liv right now:
- Experiment "sluta röka på vardagar" har inletts. Har klarat en dag (förutom 1/3 cigg första rasten, men det gills inte). Längtar till Fredag.
- Dödssynden är obehagligt lik allas våran crush just nu, Justin Bieber. Is it a sign?
- Skolan går åt helvete. hehehehe...


Det som är random är att jag helt plötsligt kan
relatera till The Lizzard som jag så besinningslöst skrattade
åt förra helgen.
Denna pojke är ju så oemotståndlig.
Ljuvliga lammkött. Titta på honom! Damn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0